ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
3ο Γυμνάσιο Γλυφάδας Απολογισμός συνεργασίας με τη Σχολική Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Γλυφάδας Σχολικό έτος: 2014-2015
Χρονικό διάστημα υλοποίησης δράσεων: Ιανουάριος- Μάιος 2014
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ 15ο και 16ο Σεμινάρια σε γονείς με θεματολογία σχετική με την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών. Συντονίστρια: Μαρία Κουφονικολάκου, Msc, ψυχολόγος.
ΔΗΜΟΤΙΚΑ 8ο Δημοτικό Γλυφάδας Σεμινάριο διάρκειας 3-5 συναντήσεων σε γονείς με θεματολογία σχετική με θέματα ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης μαθητών/ μαθητριών. Συντονίστρια: Μαρία Κουφονικολάκου, Μsc, ψυχολόγος
18ο Δημοτικό Γλυφάδας Βιωματικό σεμινάριο στους μαθητές της Στ’ τάξης με θέμα: «Πρόληψη ενδο-σχολικής βίας και διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ των μαθητών/τριών» Διάρκεια 5 δίωρες συναντήσεις. Συντονίστριες: κ Μαρία Κουφονικολάκου, Msc Ψυχολόγος κ Μαρία Παπανίκου, Ψυχολόγος (προσωρινή συνεργάτης του Γραφείου Κοινωνικής Πολιτικής).
ΓΥΜΝΑΣΙΑ
4ο Γυμνάσιο Γλυφάδας Πρόληψη της ενδο-σχολικής βίας. Βιωματικό δίωρο σεμινάριο σε μαθητές και μαθήτριες της Α, Β, και Γ τάξης με θέμα: «Σχέσεις μαθητών και μαθητριών και διαχείριση συγκρούσεων στη σχολική κοινότητα». Στους μαθητές και της μαθήτριες της Β & Γ τάξης θα δοθεί η ευκαιρία να εξοικειωθούν με έννοιες που αφορούν την πρόληψη της έμφυλης βίας. Χρονικό Διάστημα υλοποίησης Δράσεων: Μάρτιος 2014. Συντονίστρια δράσεων: Δρ. Εβίτα Ευαγγέλου ΜΑ, PhD, Κοινωνική Λειτουργός.
Έκθεση απολογισμού παρεμβάσεων στο 4ο Γυμνάσιο Γλυφάδας
5o Γυμνάσιο Γλυφάδας Χρονικό Διάστημα υλοποίησης δράσεων: Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2014 Α) Δράσεις πρόληψης της ενδο-σχολικής βίας στους μαθητές και τις μαθήτριες της Β κ Γ τάξης. Β) Στα πλαίσια του προγράμματος αγωγής υγείας, σεμινάριο στους μαθητές της Β & Γ τάξης με θέμα: «Διαταραχές πρόσληψης τροφής». Συντονίστρια δράσεων: Μαρία Κουφονικολάκου, Msc, Ψυχολόγος.
ΛΥΚΕΙΑ 2 Λύκειο Γλυφάδας Βιωματικό σεμινάριο στις τάξεις της Α Λυκείου με τίτλο : «Σχέσεις μαθητών και διαχείριση συγκρούσεων» Βιωματικό σεμινάριο, 3 δίωρων συναντήσεων. Θεματολογία συναντήσεων: • Κίνητρα συμπεριφοράς στην εφηβεία • Αναγνώριση και έκφραση συναισθημάτων • Δεξιότητες επικοινωνίας. • Αποδοχή διαφορετικότητας • Ενημέρωση μαθητών και μαθητριών για τα έμφυλα στερεότυπα. Συντονίστρια: Δρ. Εβίτα Ευαγγέλου ΜΑ, PhD, Kοινωνική Λειτουργός
Έκθεση απολογισμού παρεμβάσεων στο 2ο Λύκειο Γλυφάδας
Ωφέλη των ομαδικών προγραμμάτων που υλοποιεί ή διεπιστημονική ομάδα της Σχολικής Κοινωνικής Υπηρεσία για τους συμμετέχοντες μαθητές και μαθήτριες. αυτογνωσία βελτίωση της εικόνας του εαυτού αναγνώριση και έκφραση των συναισθημάτων τους αίσθημα του «ανήκειν» αναγνώριση και σεβασμός των συναισθημάτων των άλλων διεκδίκηση δικαιωμάτων πνεύμα συνεργασίας εμπιστοσύνη Η αξιολόγηση των παραπάνω δράσεων περιλαμβάνει την καταγραφή των εντυπώσεων των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών. Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη Σχολικής Κοινότητας 11ο Δημοτικό σχολείο. Παρουσία ψυχολόγου σε σταθερή βάση μία μέρα την εβδομάδα 3ο Γυμνάσιο. Παρουσία ψυχολόγου σε σταθερή βάση, μία μέρα την εβδομάδα. Διαμεσολάβηση για τη βελτίωση των σχέσεων, και την καλύτερη επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων στο χώρο του σχολείου για όλες τις ατομικές περιπτώσεις μαθητών/τριών σε όλα τα σχολεία της Γλυφάδας. Οφέλη για τους εμπλεκόμενους: Η βελτίωση του κλίματος του σχολείου, μείωση περιστατικών βίας, καλύτερη συνεργασία.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013 - 2014
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ - ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ 2012
|