|
Η Γλυφάδα απέκτησε για πρώτη φορά δημοτική συγκοινωνία το 2015, επί Δημαρχίας Γιώργου Παπανικολάου. Με τον τρόπο αυτό, ικανοποιήθηκε ένα διαχρονικό αίτημα των κατοίκων και περιορίστηκε σημαντικά η συγκοινωνιακή της υποβάθμιση. Με πέντε μεσαίου μεγέθους λεωφορεία, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας – στα οποία προστέθηκαν το 2019 τέσσερα νέα - εκτελούνται καθημερινά, από τις 6 π.μ. ως τις 6 μ.μ., δύο κυκλικά δρομολόγια, που καλύπτουν ολόκληρη σχεδόν την πόλη. Η δωρεάν δημοτική συγκοινωνία ενώνει τις γειτονιές της Γλυφάδας μεταξύ τους, αλλά και με το μετρό, με τις δημόσιες υπηρεσίες και με κομβικά σημεία της πόλης.
Η πρώτη διαδρομή της δημοτικής συγκοινωνίας ξεκινά από τον Άγιο Κωνσταντίνο (ΕΛΤΑ), περνά από την Ευρυάλη και το σταθμό μετρό «Ελληνικό», ανεβαίνει στην Τερψιθέα, συνεχίζει στην Αγία Τριάδα και την Αιξωνή και καταλήγει στην αφετηρία, μέσω της οδού Κύπρου.
Η δεύτερη διαδρομή ξεκινά από τον Άγιο Κωνσταντίνο, περνά από το κέντρο της Γλυφάδας μέσω της οδού Λαζαράκη, συνεχίζει στην Αιξωνή και μετά στην Αγία Τριάδα και την Τερψιθέα, περνά από το σταθμό μετρό «Ελληνικό» και καταλήγει στην αφετηρία μέσω της Ευρυάλης.
|